Polska wersja The Elder Scrolls Online?

Polska wersja The Elder Scrolls Online?

Polacy chcą polskiej wersji Elder Scrolls Online. Ruszyła oficjalna petycja!

Link do petycji

Ja już podpisałem petycję w związku polskiej wersji ESO. Nie dla tego, że mam problemy z językiem Angielskim, ale z przyjemności. Wiele osób, które z chęcią zagrałyby w stare zwoje online nie może tego zrobić z powodu bariery językowej.

Osobiście w ESO zagrałem łącznie ponad 70 godzin podzielonych na dwie postaci. Gra posiada całą masę treści, która byłaby problematyczna do zrozumienia osobom bez dobrej znajomości języka angielskiego. Chciałbym również zobaczyć nasz ojczysty język w kolejnej grze, gdzie Polacy stanowią sporą część społeczności.

Trzymam kciuki za to, że uda się zebrać wystarczającą ilość podpisów i studio odpowiedzialne za produkcję się do niej przychyli. Polacy nie raz udowadniali, że w kupie siła więc i tym razem nam się uda!!!

„Polska Górą”

z prośbą, a nawet z żądaniem o utworzenie polskiej wersji językowej gry The Elder Scrolls Online.
Chcemy aby gra trafiła do szerszego grona fanów serii oraz była bardziej przyjemna, niestety dla wielu osób bariera językowa na to nie pozwala.”
~Wolley fan serii~

Chciałem jeszcze wspomnieć o pewnym projekcie związanym z ESO.

„Skrybowie Tamriel” – jest to grupa fanów, którzy zajmują się fanowskim tłumaczeniem gry na język polski. Niestety nie wiem jak to wygląda/działa bo nie korzystałem z owocu ich pracy, ale jestem dumny z nich, że podjęli się tak wielkiego kroku jak przetłumaczenie tak wielkiej ilości treści jakie znajdują się w ESO. Link do tłumaczenia.

Posted by Bartłomiej in Modyfikacje, PC Gaming, 0 comments
TitanFall 3 powstaje?

TitanFall 3 powstaje?

Titanfall 2 to niedoceniona gra studia Respawn Enterteiment, która wyszła w złym momencie, w trakcie premiery między dwoma wielkimi tytułami, czyli Battlefield i Call of Duty.

Jako wielki fan Titanfall, który zagrywał się jeszcze w pierwszą odsłonę na konsolę XBox 360 i specjalnie wydał kieszonkowe na subskrypcję, by móc grać w sieci z innymi „Pilotami”, wieść o powstającej trzeciej odsłonie serii ucieszyła mnie bardzo mocno.

Wieść ta została rozgłoszona poprzez wyciek w postaci plotki:

„Titanfall 3 istnieje. Jestem pewny, że inni leakerzy mogą powiedzieć to samo, choć opieramy się na zupełnie różnych źródłach. Dobra wiadomość jest taka: nawet jeżeli mamy inne źródła, plotka jest identyczna” – napisał na Twitterze brazylijski streamer Winchester, którego wieści wielokrotnie okazywały się prawdziwe.

Posted by Bartłomiej in Zapowiedzi i zwiastuny, 0 comments
Błąd z Assassin’s Creed inspiracją dla nowej gry Ubisoftu?

Błąd z Assassin’s Creed inspiracją dla nowej gry Ubisoftu?

Immortals: Fenyx Rising to nowa gra Ubisoftu, osadzona w świecie inspirowanym grecką mitologią. Okazuje się, że produkcja powstała, dzięki jednemu z błędów w Assasin’s Creed Odyssey.

Przyczyną powstania tej inspiracji jest błąd podczas pływania na okręcie, gdy członkowie załogi zostali przypadkowo zastąpieni cyklopami. Dyrektor Kreatywny Projektu stwierdził, że fajnie byłoby zrealizować grę skupionej na mitologii greckiej.

Immortals: Fenyx Rising gra która inspiruje się The Legend of Zelda: Breath of the Wild, czy to żle?
Moim zdaniem nie, jestem w trakcie grania w tą część Zeldy, nie skończyłem jeszcze głównego wątku fabularnego mimo ponad 40 godzin zabawy, a według moich odczuć, rozgrywka będzie trwała w moim przypadku 3 lub nawet 4 razy tyle. Gra jest moim zdaniem świetna!

Wracając do tematu Immortals: Fenyx Rising. Osoby, którym koncept ostatniej odsłony Zeldy się spodobał, powinny być usatysfakcjonowane. Zagadki środowiskowe, masa zróżnicowanej aktywności, wielki i otwarty świat, który można przemierzać na kilka sposobów: szybując, pływając, wspinając się.

Immortals: Fenyx Rising Świat jest inspirowany mitologią grecką, a w demo gry został zaprezentowany tylko kawałeczek mapy (prawdopodobnie ten nawiązujący do Hefajstosa).

Osobiście czekam na ten tytuł i mam nadzieję, że uda mi się skończyć w między czasie Zeldę.

Autor: Bartłomiej (bartlomiej@jestemgraczem.pl)

Posted by Bartłomiej in Zapowiedzi i zwiastuny, 0 comments

CZY TO RATHMA?

Lilith powróciła do sanktuarium w mrocznym rytuale. Czy przywrócił ją Rathma?


Od czasu BlizzConu 2019 minął już prawie rok, a większość fanów nadal zastanawia się kto mógł być potencjalnym przywoływaczem demonicznej córki Mefista – Lilith. Do dnia dzisiejszego powstało wiele teorii fanowskich, mówiących i opierających się na faktach, lecz w każdej z nich brakuje wspomnienia o jednej istotnej rzeczy. Warto więc zadać sobie pytanie, czy Lilith rzeczywiście wskrzesił jej własny, pierworodny syn Rathma?

Na początek weźmy fakty, którymi podpierają się fani analizując kim może być ewentualny przywoływacz. Głównym z nich jest nazwanie przez przywoływacza demonicznej córy “Świętą Matką”.

Blessed Mother, save us.” ~ Przywoływacz witający Lilith z powrotem w Sanktuarium

Wielu fanów twierdzi, że właśnie przywoływaczem mógłby być Rathma poprzez nazwanie Lilith “Matką”. Analizując wiele forów i stron, można doszukać się jeszcze więcej teorii i faktów, którymi podpierają się fani, lecz wszyscy pomijają jeden istotny fakt, wydobyty z pewnego źródła – czyli od samego twórcy gry. Spędzając wiele nocy na czytaniu różnych teorii, stron stworzonych i opisujących postacie, a także oglądając wiele filmów na platformach społecznościowych i serwisach internetowych mogę zapewnić, że wiem kto jest tajemniczym przywoływaczem córy Mefista. Nie jest nim Rathma!

Nie rozpisując się tu o wyglądzie czy zachowaniu przywoływacza, ważną informacją jest, iż Rathma nie miał racjonalnego powodu, by przywrócić swoją matkę z powrotem do Sanktuarium. Czytając trylogię “The Sin War”, którą Blizzard Entertainment uznaje za kanoniczną, można dowiedzieć się o braku sympatii i miłości pierworodnego Nefalema w stosunku do własnej matki.

Trylogia “Wojny Grzechu” natomiast podpowiada nam dobry kierunek, dzięki któremu możemy dowiedzieć się kto faktycznie sprowadził Lilith do świata ludzi. Legendarny “Zakon Trójcy” praktycznie od początków swojego istnienia współpracował z Najwyższym Złem, czyli trzema najpotężniejszymi demonami – Diablem, Baalem oraz Mefistem, ojcem Lilith!

Czy zatem Lilith została przywołana poprzez członka Zakonu Trójcy? Otóż tak. Przywoływacz, jak widoczne jest to na filmie, nosi naszyjnik w kształcie odwróconego pentagramu z głową barana, który był symbolem Zakonu Dialona – Ducha Determinacji. Wyznawcy tej odnogi Zakonu Trójcy czcili Pana Grozy – Diablo.

Rathma?

Ostatnim, niezaprzeczalnym dowodem, jest wypowiedź Harrisona Pinka – Starszego Projektanta Zadań do Diablo IV.

“So, the Sin War — a lot of that took place in Kehjistan. The Mage Clan Wars — all of that kind of thing took place in Kehjistan. There’s a lot of history buried in the sands under Kehjistan; and speaking of buried, we have these ancient Triune Cult ruins that radiate this dark power — sort of thrumming with dark energy; the triune who is responsible for helping Lilith return to Sanctuary, as you saw in our cinematic, they also worship the Prime Evils; and they are hastening their master’s return to Sanctuary.~ Harrison Pink, Senior Quest Designer, Diablo IV 11 November 2019, Blizzcon

Jak wynika z wypowiedzi projektanta zadań, właśnie Kult Trójcy jest odpowiedzialny za przywołanie demonicy Lilith do Sanktuarium. Możemy teraz zastanowić się, który z mrocznych kultystów i arcykapłanów mrocznego zakonu byłby zdolny i na tyle potężny, by przywrócić stworzycielkę Sanktuarium na swoje prawowite ziemie prosto z Pustki, w której została uwięziona.

Z tą zagwozdką Was zostawiam.

Pisał do Was SirWilnik,
Papatki!

Posted by Pan Otlet in Bez kategorii, 0 comments

Serwer RLCraft startuje!

Ekipa JestemGraczem.pl właśnie skończyła przygotowania serwera JGRLCraft! Nie boisz się wyzwań? Jesteś gotów stanąć do walki z armiami różnych potworów, smoków oraz zbudować swoje własne imperium? Dołącz do naszego serwera!


Serwer jest już gotowy do zabawy!

Jak można dołączyć do serwera? Serwer jest przygotowany dla naszych patronów na Patronite, by mogli wspólnie z nami rozkoszować się trudną rozgrywką.

Jeśli jesteś zainteresowany grą – dołącz do grupy naszych patronów na Patronite! Jak tylko dołączysz, prześlij na Discord lub eMailowo informację o swoim nicku 🙂

ALE JAK TO? CZEMU TYLKO DLA PATRONÓW?

Też sporo się nad tym zastanawialiśmy, ale głównie chodzi o fakt, że RLCraft jest serwerem bardzo zasobożernym i nie możemy sobie pozwolić na opłacenie mocniejszej maszyny. Pieniądze z Patronite zgodnie z opisami celów zostaną przeznaczone na utrzymanie naszej infrastruktury oraz na jej rozwój, a także wsparcie różnych projektów naszych graczy.

Dlaczego warto grać na tym serwerze? Jak to wspomniał SirWilnik, główny pomysłodawca projektu:

Minecraft Vanilliowy to kotlet, któremu dodaje się co rok nową przyprawę. Na RLCrafcie ten kotlet wypełniony jest masą różnych smakowitych dodatków, surówek, frytek i wszystkiego co pyszne.

Adres serwera dla już obecnych Patronów:

rlcraft.jestemgraczem.pl

Posted by Pan Otlet in Bez kategorii, 0 comments

Radio JestemGraczem.pl

Dawno nie było nowości!

Otóż uruchomiliśmy testowo radio internetowe, gdzie puszczamy muzykę z gier, którą otrzymaliśmy w ramach licencji oraz muzykę na licencji Creative Commons.

Zapraszamy: https://jestemgraczem.pl/projects/radio

Posted by Pan Otlet in Bez kategorii, 0 comments

Darmowy serwer gier dla każdego?

Przyznam, że od długiego czasu zastanawiałem się, kiedy przesłać do Was informację o tym, ale chyba już czas.

JestemGraczem.pl oferowało przez kilka lat różnego typu serwery gier, serwery głosowe, pomagaliśmy wielu osobom poprzez pomoc w ich projektach, a nawet szkolenia. Tym razem czas na nowość.

Opowiem Wam historię – pewnego wieczoru, gdy wszystko szło źle, nie działało nic. Jednym coś się podobało, inni narzekali. Byłem bardzo wkurzony, że tyle pracy było mieszanie odbierane. „Róbcie sobie sami” chciałoby się rzecz. I to był pomysł.

Naszym planem jest stworzenie darmowych serwerów, gdzie każdy może stworzyć serwer. Z modami lub bez, CS:GO lub Minecraft lub co innego, zamknięty lub publiczny.

Do Waszej dyspozycji oddamy kilka rodzajów serwerów Minecraft, które będziecie mogli uruchomić dla siebie, swoich przyjaciół lub publicznie – bez żadnych kosztów i potrzeby posiadania specjalistycznej wiedzy.

Naciśniesz przycisk i masz przygotowany serwer całkowicie bez opłat.

Kiedy planujemy uruchomić taki system? Planujemy na początku wakacji 😉

Posted by Pan Otlet in Bez kategorii, 0 comments